Norlys

Har I valgt Norlys som udbyder, tager vi i Jyske Fleet os af bestillingen til Norlys.

Når Norlys har fået besked, får brugeren af bilen en mail, som skal besvares. På den måde kan Norlys sætte gang i processen.

Norlys Hjemme
Sådan fungerer det

Skal en medarbejder/bruger af bilen have sat en ladeboks op derhjemme, så sørger vi for, at Norlys kontakter brugeren af bilen og får afdækket, hvor boksen skal installeres. Det skal vurderes, om omstændighederne er til en standardinstallation eller kræver en specialinstallation. Prisen afhænger heraf. En standardinstallation er inkluderet i opstartsprisen.

Skal der en specialinstallation til, får Jyske Fleet tilsendt teknikerens afgørelse og prisen på installationen, som vi sender videre til jeres flådeansvarlig. Tilbuddet skal naturligvis godkendes af jer, før installationen kan sættes i gang. Herefter aftales tidspunkt for installationen, og her er det et krav, at der er en person over 18 år hjemme, når denne foretages.

Lynlader Norlys
Offentlig opladning

Når en bruger lader på offentlige Norlys-ladere, er det stadig på Norlys-aftalen, som I har fået oprettet.

Kontakt til Norlys

Alt kontakt til Norlys sker igennem os i Jyske Fleet. Det skal være så nemt for jer som muligt, og det er derfor os, der bestiller installation, ladebrik, abonnement, osv. Er der udfordringer eller ændringer undervejs, tager I også fat i os.

Find mere information om Norlys her.

Søren Bank Larsen

Senior Relationship Manager, Jyske Fleet

+45 21 41 88 98

sbl@jyskefinans.dk

Skal vi tage en snak om din flåde?