Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svaret på netop dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os eller sende en mail.
Generelle spørgsmål
Ønsker du at se hvor meget du skylder, ændre i din aftale, se din faktura eller blot danne dig et overblik, så kan du gøre det i vores online platform Minaftale.dk.
Spørgsmål vedrørende privatleasing
Efter 11 måneder kan du med 1 måneds varsel til udgangen af en måned komme ud af din privatleasingaftale. Dvs. at du efter 12 måneder kan du returnere bilen og afslutte aftalen.
Send en mail til retur@minaftale.dk, så kontakter vi dig om det videre forløb.
Du bestiller en tid på linket lige her: Booking App (bilsalgbooking.dk)
Det kan være en mulighed. Send en mail til bilsupport@minaftale.dk med oplysninger om, hvor mange måneder, du ønsker at forlænge aftalen med og et billede af den nuværende kilometerstand på bilen. Så kontakter vi dig for en dialog om dine muligheder.
Da privatleasingaftalen blev indgået, fik du en kopi af aftalen. Er den blevet væk, kan du få tilsendt en ny. Det koster et gebyr på 375 kr. Ønsker du en kopi, kan du kontakte os på telefon 89 89 40 34 eller sende en mail til info@minaftale.dk. Har du underskrevet privatleasingaftalen digitalt, kan du finde den i din e-boks.
Log ind på www.minaftale.dk, hvor du kan se din status.
Log på minaftale.dk og se dine muligheder.
Ja, det kan du. Log ind på www.minaftale.dk og find oplysninger om brændstofkort.
Log ind på www.minaftale.dk og spær dit kort. Hvis du ønsker, at vi spærrer kortet for dig, så send en mail til retur@minaftale.dk.
Log ind på www.minaftale.dk og find oplysninger om dine brændstof-tankninger.
Hele din husstand må køre i bilen.
Det kan være en mulighed. Kontakt os på telefon 89 89 40 34 eller send en mail til info@minaftale.dk
Forholdsmæssig leasingydelse dækker over periode fra dagen, hvor bilen er indregistreret til dig, og til den dag, du skal betale den første ydelse.
Spørgsmål til min serviceaftale
Hold øje med serviceprogrammet i bilens instruktionsbog. Du må ikke regne med, at værkstedet kontakter dig.
Serviceaftalen dækker service– og vedligeholdelseseftersyn, som er foreskrevet i bilens instruktionsbog, reparationer som følge af normal slidtage, påfyldning af væsker samt udskiftning af pærer og viskerblade i forbindelse med service. Mellem serviceeftersyn betaler du selv for påfyldning af væsker og udskiftning af pærer og viskerblade.
På et mærkeautoriseret værksted med mindre andet fremgår af din serviceaftale.
Spørgsmål vedrørende billån
Det vil hjælpe os, hvis du informerer os om din nye adresse. Du kan blot sende mail til info@jyskefinans.dk
Hvis du skifter forsikring på bilen, får vi automatisk besked. Men du må rigtig gerne fortælle os det i en mail til forsikring@kundeteam.dk
Ja, du må gerne indbetale et ekstra beløb på din finansiering. Ring gerne til din kontaktperson eller skriv en mail til info@jyskefinans.dk, så kan vi tale om dine muligheder.
Nej, det klarer vi for dig. Det rentebeløb, vi har indberettet for dig til SKAT, fremgår på din advis i februar.
Du skal ikke foretage dig noget. Den sidste ydelse vil blot blive opkrævet, og derefter er kontrakten afsluttet.
Ja det må du gerne. Du skal bare sørge for at bilens restgæld til os bliver indfriet.
Du må gerne sende en mail med oplysningen til forsikring@kundeteam.dk og selvfølgelig kontakte politi og dit forsikringsselskab.
Meld dine nummerplader bortkommet hos politiet og bestil nye nummerplader hos SKAT.
Bagefter må du meget gerne oplyse bilens nye registreringsnummer ved at ringe til os eller maile til forsikring@kundeteam.dk.
Ja, vi kræver, at du tegner en gyldig kaskodækning på din bil, så længe der er restgæld i den til os. Når kontrakten er indfriet, er det op til dig selv.
Ja, du må gerne indfri restgælden før tid. Kontakt os for at høre om dine muligheder.
Brug for hjælp
Har du brug for hjælp eller bare et spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.
Nyhedsmail
Tilmeld dig vores nyhedsmail og få nyhederne direkte i din indbakke.
Følg os på LinkedIn og få de seneste nyheder.