Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svaret på netop dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os eller sende en mail.
Indhold:
Generelle spørgsmål
Ønsker du at se hvor meget du skylder, ændre i din aftale, se din faktura eller blot danne dig et overblik, så kan du gøre det i vores online platform Minaftale.dk.
Ut semper mi justo, in bibendum urna cursus eu. Nam auctor id ipsum vitae fermentum. Suspendisse facilisis efficitur risus, et eleifend turpis. Sed felis sem, tristique non ultrices non, congue vitae odio. Suspendisse nisl lorem, scelerisque tincidunt fringilla ut, pulvinar quis risus. Praesent quis erat eu ex ultrices convallis.
Spørgsmål vedrørende privatleasing
Du kan opsige og aflevere bilen efter 12 måneder fra aftalens startdato. Du kan tidligst opsige aftalen efter 11 måneder med en måneds varsel til udgangen af en måned. Opsigelsen skal være skriftlig. Du kan sende den til retur@jyskefinans.dk.
Aftalen er underlagt helt faste rammer, som er besluttet af skattemyndighederne. Ændringer kan derfor principielt ikke ske. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan tale om dine muligheder.
Aftalen er underlagt helt faste rammer, som er besluttet af skattemyndighederne. Ændringer kan derfor principielt ikke ske. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan tale om dine muligheder.
Aftalen er underlagt helt faste rammer, som er besluttet af skattemyndighederne. Ændringer kan derfor principielt ikke ske. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan tale om dine muligheder.
Ja, du må gerne selv få udbedret eventuelle skader. Det skal dog ske inden du afleverer bilen. Ønsker du at forsikringsanmelde skaderne, kan du gøre det senest i forbindelse med gennemgangen hos FDM.
Ja, det kan du hos Shell, Statoil og Q8. Send os en mail med dit ønske på bil-adm@jyskefinans.dk med oplysning om dit aftalenummer og registreringsnummer på bilen.
Ja, det må du gerne, dog ikke permanent. (Husk registreringsattesten).
Hele husstanden må benytte bilen.
Når din leasingaftale udløber, skal du aflevere bilen på et af vores afleveringssteder, hvor en uafhængig tredjepart vil foretage en gennemgang af bilen. De udfærdiger en tilstandsrapport, som beskriver bilens tekniske og kosmetiske stand.
Få mere information om aflevering og bestil tid her: Aflevering
Spørgsmål til min serviceaftale
Hold øje med serviceprogrammet i bilens instruktionsbog. Du må ikke regne med, at værkstedet kontakter dig.
Serviceaftalen dækker service– og vedligeholdelseseftersyn, som er foreskrevet i bilens instruktionsbog, reparationer som følge af normal slidtage, påfyldning af væsker samt udskiftning af pærer og viskerblade i forbindelse med service. Mellem serviceeftersyn betaler du selv for påfyldning af væsker og udskiftning af pærer og viskerblade.
På et mærkeautoriseret værksted med mindre andet fremgår af din serviceaftale. Er du i tvivl, må du meget gerne kontakte os på teknisk@jyskefinans.dk.
Som bruger/leasingtager skal du selv dække omkostningerne til forsikring på lejebilen, overkørte km (mere end 100 km pr. dag) og evt. brændstof/tankningsgebyr. Spørgsmål til mit brændstofkort 1. Kan jeg få brændstofkort med i aftalen?
Ja, det kan du hos Shell, Statoil, UnoX og Q8. Send os en mail med dit ønske på bil-adm@jyskefinans.dk med oplysning om dit aftalenummer og registreringsnummer på bilen.
Spørgsmål til mit brændstofskort
Ja, det kan du hos Shell, Statoil, UnoX og Q8. Send os en mail med dit ønske på bil-adm@jyskefinans.dk med oplysning om dit aftalenummer og registreringsnummer på bilen.
Du kontakter os på bil-adm@jyskefinans.dk. Så sørger vi for at lukke kortet og bestille et nyt til dig.
Ja det kan du. Send en mail med bestilling af nyt kort på bil-adm@jyskefinans.dk. Så sørger vi for, der bliver sendt et nyt til dig.
Kontakt os på bil-adm@jyskefinans.dk, så kan vi hjælpe dig med specifikation af købet.
Spørgsmål vedrørende billån
Det vil hjælpe os, hvis du informerer os om din nye adresse. Du kan blot sende mail til info@jyskefinans.dk
Hvis du skifter forsikring på bilen, får vi automatisk besked. Men du må rigtig gerne fortælle os det i en mail til forsikring@kundeteam.dk
Ja, du må gerne indbetale et ekstra beløb på din finansiering. Ring gerne til din kontaktperson eller skriv en mail til info@jyskefinans.dk, så kan vi tale om dine muligheder.
Ja, du må gerne indfri restgælden før tid. Ring til din kontaktperson eller skriv en mail til info@jyskefinans.dk, så kan vi tale om dine muligheder.
Nej, det klarer vi for dig. Det rentebeløb, vi har indberettet for dig til SKAT, fremgår på din advis i februar.
Du skal ikke foretage dig noget. Den sidste ydelse vil blot blive opkrævet, og derefter er kontrakten afsluttet.
Ja det må du gerne. Du skal bare sørge for at bilens restgæld til os bliver indfriet.
Du må gerne sende en mail med oplysningen til forsikring@kundeteam.dk og selvfølgelig kontakte politi og dit forsikringsselskab.
Meld dine nummerplader bortkommet hos politiet og bestil nye nummerplader hos SKAT.
Bagefter må du meget gerne oplyse bilens nye registreringsnummer ved at ringe til os eller maile til forsikring@kundeteam.dk.
Ja, vi kræver, at du tegner en gyldig kaskodækning på din bil, så længe der er restgæld i den til os. Når kontrakten er indfriet, er det op til dig selv.
Brug for hjælp
Har du brug for hjælp eller bare et spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.
Nyhedsmail
Tilmeld dig vores nyhedsmail og få nyhederne direkte i din indbakke.
Følg os på LinkedIn og få de seneste nyheder.